Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Pani Jesień

Pogoda nie nastraja do pokazywania lalek w strojach plażowych. Od samego patrzenia można dostać kataru…
Dlatego jako przerwę w prezentacji Basics 3.0 serii plażowej, pokażę dziś lalkę, która przybyła do mnie trochę wcześniej. Będzie to Barbie Basics, a jakże, ale z serii 2.1 (lub 2.5 jeśli chcemy się trzymać nomenklatury ze strony Barbiecollector).
Lalka kojarzy mi się z kolorami jesieni : jej karnacja – jest mulatką o moldzie Mbili, kolor oczu – brązowe, makijaż – lekkie brązowe cienie z brokatem i głęboko wiśniowe usta, kolor długich prostych włosów – ciemna miedź, kolorystyka stroju – również miedziany top i długie jeansy-dzwony z lekkim połyskiem, dodatki – miedziane kolczyki i bransoletki i miedziane brokatowe sandałki, wszystko mówi – już jesień. Dlatego też sesja będzie jesienna.

Oto ona, ma na imię Grace, bo jest pełna wdzięku z uwagi na fakt, że jest artykułowana. 



Tu szybka fotka jeszcze w pudełku w tanecznej pozie i z resztkami słońca.


I na tle tekturki, gdzie do Grace dołączyła Chiara, czyli pierwsza moja lalka z kolekcji uzupełniającej serię 2.0 jeans.



Do uzbierania całej trzylalkowej kolekcji pozostała mi do kupienia jeszcze platynowa blondynka z twarzą Louboutin. Nie mówię, że nie chciałabym mieć i jej, ale jej ceny przekraczają granice absurdu, więc raczej nieprędko u mnie zagości.


A oto już Grace z jesienną chryzantemą.



Ponownie dołączyła do niej Chiara również z chryzantemą.



 - Kochana nawet nie wiesz jak się cieszę z twojego przyjazdu. Wreszcie nie będę jedyną z naszej kolekcji. - powiedziała Chiara przysiadając na poręczy fotela, koło Grace.
 - Ja też się cieszę, że cię widzę i że nie muszę już siedzieć w pudełku.




Chiara musiała wrócić na półkę, trochę się dąsała, a Grace zaczęła w końcu jesienną sesję.
Polegać ona miała na tarzaniu się w liściach.



  
 - Och, jakie piękne czerwone jagódki wyrosły na tej gałązce. Wiesz co z tego można zrobić?



Tymczasem poprosiłam Grace, żeby przebrała się w sukienkę, którą dla niej uszyłam.
Oto ona. Sukienka jest pomarańczowa z rękawami 3/4 rozciętymi od ramienia do łokcia, ozdobiona koralikami i frędzelkami. Trochę się przy tych ozdóbkach narobiłam, ale warto było, a poza tym mam fazę na frędzle.


 - To co mam teraz zrobić? – zapytała Grace.
 - Rób co ci w duszy zagra.






 - No więc wiesz co można z tych kuleczek zrobić? – zapytała ponownie rozsiadając się na fotelu.



 - KORALE. Daj mi tylko proszę igłę z nitką.




Na koniec jeszcze portret: oto moja Pani Jesień.
Zastanawiam się, czy nie powinnam zmienić Grace imienia na Autumn.


8 komentarzy:

  1. Zdjęcia w liściach śliczne, niemała w tym zasługa sukienki :))
    Obu panien po cichutku Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Lalka jest śliczna.
    Sukienka którą dla niej uszyłaś pięknie podkreśla jej urodę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest , choć ta druga jeszcze bardziej mi sie podoba. Poluje na nią od dawna.
    Sukienka tez jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna z niej Pani Jesień! Szkoda tylko, że za oknem nie jest już tak ładnie...
    Zdjęcia w liściach wyszły świetnie, a sukienka jest genialna! Wykończenie rewelacja! Że też Ci się chciało ją tak przyozdabiać... Ja zawsze "łapię lenia" w takich momentach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I love these two Barbies from the collection number 2.0. I have none of these dolls. I really like them. Your photos are very nice. The orange dress is gorgeous .... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się i pomarańczowa sukienka i zdjęcia wśród jesiennych skarbów.
    Czemu wszystkie Basics nie mają takich ciałek ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, szczególnie z tymi liśćmi. Ale oczywiście jest to zasługa pięknych modelek :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawienie po sobie śladu.
    Żałuję, że sama nie mam kiedy poczytać Waszych blogów. Czasem robię to hurtowo - kilka wpisów na raz.

    OdpowiedzUsuń