Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

Lalki w kolorach tęczy

Nareszcie! Hurra! Hurra! Hurra!
Jednak doszły !!!

Po 9 tygodniach i 4 dniach od zakupu odebrałam dziś z poczty moją paczkę.
Podróż lalki miały długą i zapewne z przygodami o czym zdaje się świadczyć stan ich pudełek, ale przecież nie kupowałam ich żeby trzymać w pudłach.

Oto one – Barbie Basics kolekcja 003 w kostiumach kąpielowych – kolekcja w kolorach tęczy.


Tył jednego pudełka, tego które najmniej ucierpiało.


A tu razem z dodatkami, które czekają na lalki już prawie dwa miesiące.

  
I buźki każdej z lalek po kolei, póki co przez szybkę.

Modelka nr 2 mold Lara.


Modelka nr 4 mold Godess.


Modelka nr 5 mold Kayla/Lea.


Modelka nr 7 mold Aphrodite.


Modelka nr 8 mold Mbili.


Modelka nr 14 mold Louboutin.


Jesień mi upłynie na rozpakowywaniu nowych lalek :)

I jeszcze zdjęcia dwóch kompletów dodatków.



A morał z tej historii wyciągnąć należy następujący: kupując na e-Bayu potrzebna jest duża doza cierpliwości.
Postaram się to zapamiętać, bo póki co to wykazałam się raczej cierpliwością mizerną (w stosunku do tego ile jej było potrzebne), bo już zaczęłam kompletować tę serię u innego sprzedawcy. I tak oto niektóre z nich będę mieć podwójnie i trzeba będzie coś z nimi zrobić…


13 komentarzy:

  1. Piękne modelki. Dobrze że w końcu dotarły, całe szczęście lalki nie ucierpiały tylko ich pudełka. Najbardziej podoba mi się nr 14 i 8, ale pozostałe również bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. OSZ TY! Bank chyba rozbiłaś, też je będę zamawiać ale tylko 3. Wciąż zbieram na nie środki. Zamawiałaś z FLTE ? Jak tam wygląda sprawa z cłem za tak duże paczki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle szczęścia na raz, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - piękne lalki i dodatki :)
    Mnie chyba by szlag trafił, gdybym tak długo musiała czekać na zamówione i zapłacone lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! Pamiętam jak do mnie w jednym czasie wparowała 7 Jeans! To było super doznanie. :)
    Ja co prawda, na chwilę obecną zaniechałem kupowania obsady "Gotowych" na rzecz kolekcji Super Star i innych TNT, ale przyznaję, że ten widok wzbudził we mnie uczucie chwilowego "chcę"! Po opadnięciu pierwszych emocji wyklarowało mi się, że chcę kiedyś murzynkę, bo Mbili nigdy za wiele! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 14 Posiadam chorowałam na nią długo ;-) Gratuluję są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: this collection of Barbies is one of my favorites. I have your Barbie accessories and also with the pink bathing suit and brunette bob. I have no patience for internet shopping. I prefer to buy directly in stores. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! Potwornie;)
    można się jakoś z Tobą skontaktować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za komentarze.
    Lalki będę sukcesywnie rozpakowywać i pokazywać, ale postaram się nie przynudzać.

    Dark Beauty: zapiszę się na Dolls Forum, może Cię jakoś namierzę.
    Amaret: postaram się do Ciebie odezwać.
    Mark: Mbili jest w tej kolekcji ciemniejsza, niż w poprzednich wydaniach. Kolor jej skróry jest taki jak modelki 10 z serii 1.0.
    Marta: If I could I zould buy in stores too, but this collection is not available here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam Ci maila na adres który podałaś, ale nie wiem czy go otrzymałaś...:(

      Usuń
  10. Ale tu tęczowo ;)
    Piękne są. Czekam niecierpliwie na szczegółową prezentację ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, jestem pod wrażeniem kolekcji !!! I ile tych panien jest. Imponujące i do pozazdroszczenia :)
    Będę czekać na zdjęcia prezentujące poszczególne panny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jednak doszły? Super! Lea ma śliczną buzię, nie miałam pojęcia...

    OdpowiedzUsuń