Obserwatorzy

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Louboutin again


Zastanawiałam które z moich lalek wybrać na temat kolejnego wpisu.
Niełatwo się zdecydować po tak długiej przerwie i tylu nowych lalkach w kolekcji. Wiedziałam jedynie, że powinna to być jedna (lub kilka) z moich lalek Barbie.

Ostatecznie zdecydowałam się na 3 lalki, z których jedną już dawno temu pokazywałam w wersji zapudełkowanej. Od tamtej pory do mojej kolekcji dołączył jej egzemplarz wyjęty z pudełka, a następnie jej dwie siostry też wyjęte z opakowań. Dodatkowo udało mi się zdobyć wszystkie dodatki, które moim zdaniem w ich wypadku są bardzo istotne.
Lalki mają bardzo specyficzną urodę, trochę przerysowaną i ostrą. Mają bardzo rude włosy, zielone albo szaro-zielone oczy i pomarańczową karnację.
Moja ulubiona forma kolekcjonowania lalek, to lalki wyjęte z pudełek, ale w oryginalnych strojach i jeśli się uda to z oryginalnymi dodatkami - tak jak trzy Barie by Christian Louboutin.

I was thinking which of my dolls to write about in the next post.
It is not easy to decide after such a long break, and so many new girls in my collection. I only knew that it should be one (or more) Barbie doll.
Eventually, I decided on 3 dolls, one of them I have already showed in a box a long time ago. Since then, her version without the box arrived to my collection, and a bit later her two sisters also deboxed. I also managed to get all the accessories, which in my opinion are very important in their case.
Dolls have a very unusual look, it is a bit exaggerated and hot. They have very red hair, green or grey-green eyes and orange skin.
My favourite way of collecting dolls is dolls taken out from boxes, but in original outfits and possibly with the original accessories - like three Barbie by Christia Louboutin.





Barbie by Christian Louboutin Doll (Cat Burglar) :
Numer katalogowy / Product code: N6599
Debiut na rynku / Release date : 19/11/2009
Face mold : Louboutin









Dolly Forever Barbie Doll by Christian Louboutin :
Numer katalogowy / Product code : R4486
Debiut na rynku / Release date : 02/03/2010
Face mold : Louboutin











Anemone Barbie Doll by Christian Louboutin :
Numer katalogowy / Product code: R4487
Debiut na rynku / Release date : 28/04/2010
Face mold : Louboutin













Kilka zdjęć wszystkich trzech Barbie Louboutin razem, do tego z butkami – tymi, które były z każdą z nich w komplecie i z dodatkowymi  dziewięcioma parami Christian Louboutin Shoe Collection, które pokazywałam już wcześniej TU.

A few pics of all three Barbie Louboutin together, including all their shoes plus the additional nine pairs of Christian Louboutin Shoe Collection, that I showed before HERE.










4 komentarze:

  1. Piękne, po prostu piękne dziewczyny! Niesamowicie podobają mi się ich ubrania i buty! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe panny nam pokazałaś. Każda w swoim rodzaju, a wszystkie piękne.
    Stroje i dodatki mają fantastyczne.
    Pozdraiwam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały tercet! łapałabym w locie ostatnią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem wszystkich 3ch ale najbardziej widziałabym u siebie kocicę:)

    OdpowiedzUsuń