Obserwatorzy

poniedziałek, 30 września 2013

Barbie z Malezji

Moją kolejną lalką orientalną, którą pokażę jest Malaysian Barbie z face moldem oriental (zwanym często Kira) o pięknej śniadej karnacji.




Metryka:
Nazwa: Malaysian Barbie
Rok produkcji: 1990
Debiut na rynku: 1/1/1991
Face mold: oriental
Seria: DOTW
Numer katalogowy: 07329
Miejsce produkcji: Malezja (co za przypadek …)
  
Pudełko miało odklejone wieczko, więc wyciągnęłam lalkę do sesji.







Ma dość wyrazisty wyraz twarzy, powiedziałabym, że ostry. Posiada brązowe oczy, z szerokimi źrenicami, ozdobione leciutkim różowym cieniem, różowe usta i burzę czarnych włosów spiętych w koński ogon z lewej strony głowy, ozdobiony dwoma kwiatkami. Strój jest prosty, ale ładny i w bardzo wyrazistych kolorach. Suknia we wzór w kolorach złotym,czarnym i różowym, a do niej długi żakiet, czy surdut, a może chałat(?) w kolorze magenty, do tego złote kolczyki, pierścionek i naszyjnik.


Na koniec dwa zdjęcia pudełka.



4 komentarze:

  1. Hola, su cara es muy bella, asi como enigmatica, que bueno que este en tu coleccion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, uwielbiam ten facemold :-) A także idealnie ułożoną fryzurę lalki po wyciągnięciu z pudła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! CHyba sobie kiedyś sprawię lalkę z tym moldem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! A ja właśnie nabyłam akurat tę lalkę! Moja jest w stanie trupim i kupiłam ją z myślą o przeróbce.
    Bardzo podoba mi się jej delikatny makijaż. Dzięki temu buzia lalki wygląda tak świeżo. Wersja oryginalna bardzo mi pasuje!

    OdpowiedzUsuń