Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lipca 2012

Mała czerwona

Zainspirowałam się wpisem Amaret, która pokazała swoją Oliwię (modelkę nr 8 z serii Barbie Basics 1.0) i Penelopę (modelka nr 5) we własnoręcznie uszytych, pięknych, czerwonych sukienkach.

Z serii 1.0 mam w tej chwili 10 lalek w czarnych sukienkach, ale modelki nr 8 wśród nich nie ma.
Powód jest prosty, choć wiele osób będzie pewnie zdumionych, ale przyznaję, że ta lalka, w tym wydaniu mi się nie podoba… i to od samego początku, odkąd ją zobaczyłam na pudełku.
Długo próbowałam dojść z jakiego powodu, bo face mold Mbili jest przepiękny, a dodatkowo lalka w serii 1.0 dostała wspaniały wyraz twarzy, trochę dumny, trochę kapryśny, podkreślony jeszcze makijażem z cudownymi czerwonymi ustami, co genialnie widać u Marka w Gotowych. Wizerunku lalki dopełniają wspaniale włosy, długie i wijące się w cudne grube loki w przepięknym, bardzo oryginalnym kolorze. Wszystko to w tej lalce podziwiam, ale tylko na blogach, które odwiedzam. Po długim zastanawianiu się doszłam do wniosku, że to co mi w tej lalce nie odpowiada to włosy, a konkretnie ich faktura. Te wspaniałe loki, nie pasują mi do tej lalki.
Wiem, jestem dziwna, dzięki temu z tym większym zainteresowaniem oglądam ją u innych.

Zupełni inaczej jednak ma się sprawa z modelką nr 8, która pojawiła się w serii Barbie Basics red collection, czyli dodatkowej, trzylalkowej serii, która została wyprodukowana na wyłączność sklepów Target w USA. W tej lalce zakochałam się od pierwszego wejrzenia i po prostu musiałam ją mieć.


Na żywo Tina, bo tak ma na imię, zachwyciła mnie jeszcze bardziej.



Lalka jest dokładnym klonem modelki nr 8 z serii mała czarna, różni się jedynie fryzurą.
Ma więc jasne oczy w kolorze stalowoszarym dodatkowo rozjaśnione żółtą plamką, makijaż lalki jest złoto szary, długie wywinięte i dość gęste rzęsy i lekko zmarszczone brwi. Dopełnieniem w rysunku twarzy są pełne czerwone usta.



No i fryzura, Tina ma afro, czyli burzę drobniutkich kędziorków w kolorze ciemno blond lub jasno brązowym dodatkowo rozjaśnionych na linii czoła blond pasemkami. Włosy są zgarnięte z czoła i przytrzymane przeźroczystą gumką użytą jako opaskę.



Tina jest bardzo pogodna i wesoła, choć potrafi też przykaprysić.



Z tyłu pudełka Tiny są trzy lalki które pojawiły się w tej serii dodatkowej i w tle dwunastka lalek z serii podstawowej.
Widać, że robiąc tę serię Mattel nie wysilił się zbytnio. Wszystkie trzy lalki są bardzo podobne do swoich odpowiedników z serii mała czarna, ale najpiękniejszą jest lalka z face moldem Mbili.



Tina ubrana była w krwistoczerwoną krótką asymetryczną sukienkę idealnie podkreślającą kolor jej ust. Sukienka jest o takim samym kroju, jak ta, w którą ubrana jest modelka nr 6 z serii mała czarna.



Na nogach miała czerwone pełne czółenka na grubej szpilce, a właściwie słupku, a na prawej ręce dwie bransoletki: białą i czerwoną.





Dla porównania fotka razem z Natalie, która ma taki sam face mold, ale twarz ma jednak inną – inny kształt oczu i usta chyba bardziej poważne.



Tina ma też stojak w kolorze białym w trochę innym kształcie, niestety kształt jest gorszy i Tina często spada.

Uwielbiam profil Tiny.


A tu kilka fotek Tiny w szarym kostiumie, który ostatnio uszyłam, wykorzystując przypływ weny krawieckiej.



- Ojoj, upadł mi żakiet. Podaj mi go, proszę


Tym wpisem żegnam się na trzy tygodnie wakacji.


6 komentarzy:

  1. Jest śliczna naprawdę :) Ostatnio też sprawiłam sobie jedną Barbie Basics i jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest! Ja mam tą z małą czarną i uważam ze jest boska :-)
    A wczoraj miałam w ręku taka jak Twoja Natalia i nie wzięłam, teraz żałuje, chyba po nią wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Headmold Mbili to jeden z tych, który mógłbym dublować w "Gotowych" ile wlezie!
    Możliwe, że chodzi tu o moją słabość do murzynek, mulatek i innych czekoladek. :)
    Nigdy się nie zgodzę, z Twoim zdaniem o włosach Rene, ale każdy ma swoje myślenie. ;)
    Natalia jest boska! Te afro, a zwłaszcza jego kolor wymiata! Zazdroszczę.

    Udanych Wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również podobają się lalki z tym moldem. Te afro jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty się żegnasz a ja się witam - bo pewnie nie raz tu zaglądnę;) masz dużo fajnych przyjaciółek dla moich nowych basiczek:) pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: happy holidays. Your new doll with the red dress is very attractive. In my country there is none that collection in stores. The polka dots is beautiful clothing. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń