Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2012

Dodatki, dodatki,...

Rita i Audrey wskakując w sklepie do wózka zabrały ze sobą dodatki z serii basics 1. Audrey wybrała dla siebie zestaw pierwszy, a Rita wybrała zestaw drugi, bo bardzo lubi pieski.



Zestaw dodatków z serii 1 look 1 jest w kolorystyce czarno-szaro-czerwonej i po wypakowaniu wygląda tak.


Poniżej kilka zdjęć Audrey w różnych kombinacjach.
Według mnie zestaw świetnie do niej pasuje, podkreśla jej elegancję. Bardzo podobają mi się czerwone szpileczki i czerwony pasek.







Zbliżenie dodatków: jest laptop, barbiowe pisma i srebrna puderniczka z puszkiem do nakładania pudru w środku, srebrna bransoletka i kubeczek z kawą. Moim zdaniem, to najfajniejszy zestaw dodatków z serii 1 - mała czarna.


Zestaw z serii 1 look 2 jest w kolorystyce beżowo-złotej i po wypakowaniu wyglądał tak.


Kilka zdjęć Rity i jej pieska Chi.
Fajny jest pasek ze złotego łańcuszka, który można założyć jako naszyjnik, świetne są też okulary.





Dodatkowe gadżety to: barbiowe pisma, pasek ze zlotego łańcuszka, złota puderniczka, okulary przeciwsłoneczne i Chiwawa.


Na koniec panny odpaliły laptopa i zaczęły sprawdzać, co też o nich napisałam.


 – Trochę tu nudno – stwierdziła Audrey.
 – Tak – poparła ją Rita – Jak pogoda w przyszły weekend będzie ładna, to można by pójść na jakiś spacer. – dodała znacząco spoglądając w moją stronę.


Ps. W komentarzach zostałam kiedyś zapytana przez Kena o cenę dodatków. Ja kupowałam w sklepie (poza Polską) za około 20 euro, o ile dobrze pamiętam. Dostępne jednak były tylko zestawy z serii 1. Serię drugą kupowałam na e-bayu za około 15-17 $ plus koszty wysyłki. Raz widziałam aukcję, zaczynającą się od 10$, która skończyła się niewiele powyżej tej kwoty (ja już nie byłam zainteresowana, więc nie brałam udziału, tylko przez ciekawość obserwowałam). Dodatki z serii dodatkowych (1,5, 2,5 lub czerwone) są droższe.

3 komentarze:

  1. Witam z Hiszpanii: Kupiłam też dwa pakiety z tych suplementów.Mały pies jest bardzo oryginalny.Komputer i pas używam dużo w moich scenach. Bardzo dobre kupuje. Kontaktować się

    OdpowiedzUsuń
  2. dodatki są bardzo elegancie, modelki wyglądają w nich pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń