Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Dodatki do małej czarnej

Zaczęłam sprawdzać archiwalne posty i okazało się, że mam ogromne zaległości w pokazywaniu dodatków, które pojawiły się w serii Barbie Basics. Dla mnie stanowią one integralną część kolekcji Basics, w końcu hasło promocyjne tej serii to: Customize. Personalize. Play. W założeniu indywidualizacja lalek z serii Basics miała się odbywać właśnie przy pomocy zaproponowanych zestawów dodatków.

Dziś przedstawię dwa zestawy z serii 1.0 Black Dress, będzie to Look 3 i Look 4. (Pierwsze dwa zestawy możecie zobaczyć TU).

Barbie Basics 1.0 Look 3



Barbie Basics 1.0 Look 4




Look 3 najbardziej kolorowy ze wszystkich zestawów do „małej czarnej” zaprezentuje Morgan, a Look 4 – najbardziej elegancki pokaże Becky.

Morgan na czarno i biało,




z różowym akcentem,



na kolorowo,



na imprezowo,



na elegancko,



ze związanymi włosami,




na słodko – Morgan w cukiernicy.



Przygotowania Becky do oficjalnego wyjścia.



Puder na nos,



zaproszenie do torebki.




Prawie gotowa, tylko które buty włożyć?



Sandałki ze srebrnym paskiem z kryształkami,



czarne pełne czółenka na słupku,



spadające klapki (licząc na księcia, co spadnięty pantofelek podniesie),



czy wiązane w kostkach?



A tu już Becky i Morgan „na ściance”.



Pisałam, że Becky lubi wyskakiwać z ubrań, tak też było i na tej imprezie, gdzie miała występ w klimacie burleski i przy okazji zaprezentowała szaro-srebrne sandałki.


6 komentarzy:

  1. super dodatki,a już na TAKICh modelkach,to wogóle!śliczne te sandałki z diamentami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. "Fajny futurystyczny stolik" powiedział mój chłopak. Mi też się podoba-pomysłowy. Super mieć tyle dodatków, ja jak wiele innych osób skupiłam się na kupowaniu samych lalek..i wciąż marzę o bezmiarze bucików, paseczków i innych akcesoriów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dodatki są fantastyczne! Chętnie przygarnęłabym wszystkie zestawy. Szkoda tylko, że u nas są takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem chora na lalkowe butki, dlatego dodatki skradly moje serce. Tez bym sie nie obrazila, jakby byly tansze.
    Dark - nie mam wielu mebelkow dla lalek, wiec trzeba sobie jakos radzic... Ciesze sie, ze moj patent na stolik podoba sie szerszej publicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym wpisie "chcica" na zakupy butów dla lalek wzrosła o kilka stopni;)
    Masz rację- te zestawy są integralną częścią serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie i drogie i zgadzam się też, że te z diamentami to sama bym chciała mieć w rozmiarze człowieczym:)Elegancka sesja:)

    OdpowiedzUsuń