Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

BLS tematy 16-22

Wygospodarowałam chwilkę na koleje 7 tematów z challengu Maveriki.


Oto one, tym razem od najświeższego, czyli 22 do najbardziej zaległego - 16.


Temat  22 - Koło

Koło, a właściwie okrąg prezentuje Chiara.



Temat 21 - Woda

Woda z nieba to w Krainie Deszczowców częsty widok, tym razem z Nathalie w kadrze.



Temat 20 - Zboże

Zboże - choć tak naprawdę to trawa, ale w ładnych kłosach, i do nich piękna Louise.



Temat 19 - Zapałki

Midori używa zapałek do upinania włosów



Temat 18 - Róż

Róż i Barbie (zwłaszcza o face moldzie Super Star) to dla mnie synonim. Dlatego do tego tematu zatrudniłam Marion.


Jako bonus - para rożwych butów.



Temat 17 - Nici

Anita zastanawia się nad wyborem materiału i nici na najnowszą sukienkę.



Temat 16 - Gra

Przedstawiając Monique zapomniałam napisać, że jest muzykiem. GRA na skrzypcach.

6 komentarzy:

  1. Monique bardzo pasuje zawód muzyka, a Midori z zapałkami wygląda rewelacyjnie :)

    Poznaję różowe buty :D Czyżby zagościła u Ciebie ich prawowita właścicielka? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zboże jest świetne! Róż łapie za serce ze względu na modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze.
    Jestem pod wrażeniem tempa w jakim je zamieszczacie.
    Kate - właścicielka tych akurat butów u mnie nie mieszka, mam tylko cały jej dobytek i inną lalkę od tego samego projektatnta, ale w pudle.
    A dobytek rewelacyjnie prezentuje się na modelce 14 z serii Basics 2.0 (kolory podkręciłam przy pomocy efektu w aparacie, stąd te pomarańczowe nogi).
    Lunarh - mi też podobają się najbardziej właśnie te zdjęcia, z tych samych powodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zapałki! :)
    Różżżowe buty to chyba najróżowsze, jaki ewidziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty super, zapałki świetne, jednak moje serducho idzie w stronę różu Super Star! :D
    Hmmm ciekawe dlaczego... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I love these pictures. Chiara is my favorite representing circle in her slopes. Great job and very creative. keep in touch.

    OdpowiedzUsuń